8 בנוב׳ 2019

כמה עובדות שלא ידעתם על האייפון החדש - אייפון 11

חברת APPLE מציגה את מכשיר הדגל שלה IPHONE 11, כמה עובדות שלא שמעתם על האייפון החדש

האייפון החדש כבר כאן, בחנויות הרחבי הארץ כבר התחדשו המלאים, רגע לפני שאתם קופצים לרכוש חשוב שתכירו בו כמה עובדות שלא ידעתם עליו

IP68: שדרוג לעמידות במים

עד כה דגמי האייפון היו עמידים למים אך בתקן של IP67, האייפון החדש כולל תקן חדש והוא מחמיר יותר, מאפשר עמידות של המכשיר בעומק של 4 מטר למשך 30 דקות. 

חשוב לזכור שאין אחריות על המכשיר במקרה של רטיבות, אבל בהחלט יש מספיק מכשירים שניזוקים מידי שנה מפגיעות של מים ונוזל וזה בהחלט חדשות טובות עבורם.

18W: טעינה מהירה

לאייפון החדש מבית אפל יש סוללה - בטרייה  בעלת קיבולת גדולה יותר, ויכולת להטען תוך 30 דקות  ל-50% של סוללה. כלומר טעינה חצי מלאה תוך חצי שעה, שזה הישג מרשים.

באייפון הקודם קצב הטעינה המקסימלי היה 15W בלבד, אך הסוללה הייתה בעלת קיבולת מעט נמוכה ולכן מהירות ההטענה בפועל הייתה זהה.


האייפון החדש תומך ב-IEEE 802.11ax

לא סיפרו לכם, אבל האייפון החדש תומך בתקן הבא של האינטרנט האלחוטי, כלומר התקן החדש מהיר יותר ב-37% מקודמו 802.11ac, וגם זמן התגובה שלו קצר יותר ב-75%.

בעצם זה אומר שבעתיד כולנו נחליף את ציוד התקשורת והראוטרים שלנו, לציוד מתקדם יותר, והאייפון החדש בעצם יתמוך וינצל אותו באופן מקסימלי.

תקן שמע: Dolby Atmos

אם לא שמעתם על המושג הזה כדאי שתכירו ותדעו שהאייפון החדש תומך בו.  DOLBY ATMOS הוא התקן הנפוץ היום בקולנוע הביתי ובמערכות הקולנוע החדשות, הוא תקן התומך בצליל עשיר והיקפי שהמשתמש חווה בצפייה בתכני מולטימדיה.

iPhone 11 Pro with Cover Protector
האייפון החדש: אייפון 11 PRO
הדגשת הצלילים הנמוכים, הבאס, מאפשרת לכם הצופים, צפייה משופרת וטובה יותר גם בשירותי הסטרימינג דוגמת AMAZON PRIME או NETFLIX.


מסך בהיר בשמש: 800 NITS

המסך באייפון החדש בהיא יותר ב-28% מאשר האייפון הקודם XS, באייפון 11 תוכלו לראות גם תחת אור שמש ישיר, ועדיין להבין מה אתם קוראים או כותבים.

האייפון החדש גם תומך ב-HDR שזהו תקן לצפייה במולטימדיה בטווח דינאמי גבוה ורחב, ומאפשר לצופה להכנס לסצינות ברמת בהירות גבוהה ואמיתית.


אייפון קאבר: תחליפו לחדש

אם יש לכם מגני מסך לאייפון הקודם XS או XR, הם יתאימו לכם גם לאייפון 11 החדש, מכיוון שמימדי המסך החיצוני לא השתנו. לעומת זאת באם יש לכם כיסוי הגנה עבור אייפון XS הוא לא יתאים לכם לאייפון החדש.

הכיסויים הקודמים אינם מתאימים לאייפון החדש, מכיוון שעובי המכשיר השתנה, וגם האופן שבו המצלמות מסודרות בגב המכשיר, ולכן תצטרכו לרכוש כיסוי חדש.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה