10 בנוב׳ 2019

5 טיפים חשובים לפני שרוכשים אייפון חדש

5 דברים שחשוב לדעת לפני שמבצעים עסקה ורוכשים אייפון חדש



שאנחנו נמצאים במעמד רכישת אייפון חדש, אנחנו קרוב לוודאי מתרגשים, ופרטי העסקה הופכים לפחות רלוונטיים עבורנו, אנחנו כאן מזכירים לכם כמה שרצוי לזכור בדרך לאייפון הבא שלכם.

1. תנאי מימון לרכישת אייפון

כולנו יודעים להשוות מחירים ולדעת היכן לרכוש, אך מה אם חברת הסלולר מציעה לנו תנאי מימון? לרכוש טלפון ולשלם עליו 240 ש"ח מידי חודש? נכון, סכום כזה לא נרגיש בכיס, אך לאחר 3-5 שנים שנסיים לשלם על המכשיר, סכום הכסף הכולל שנוציא על המכשיר יהיה 6-7 אלף ש"ח.

מימון - זו סוג הצעה שקל לקחת, הרושם שלא נצטרך להוציא סכום גדול באותה בעת, ותנאים נוחים יותר בעצם מסתירים את העובדה שמדובר בהלוואה לכל דבר ועניין בריבית - מטורפת.

אם אין לכם את היכולת לרכוש אייפון חדש בעסקת אשראי רגילה, עדיף לקחת הלוואה בנקאית רגילה ולשלם עליה ריבית שנתית, וזה יצא לכם זול משמעותית מתנאי המימון שיוצעו לכם בחברות הסלולר השונות.


2. רכישת אייפון ONLINE

רכישה של מכשיר אייפון בחנות אונליין, היא רעיון לא רע בכלל. ישנן הצעות טובות, ולא מעט מחירים תחרותיים באתרי השוואות המחירים (כדוגמאת זאפ)  תמצאו חנויות פרטיות שמציעות לכן אייפונים במחירים משתלמים.

חשוב שלא להתפתות לרכוש במחיר רצפה, ויבוא לא מורשה או אפור, זה יכול לעלות לנו ביוקר שנרצה לממש אחריות יצרן במהלך השנה הראשונה.

הצעות נוספות טובות תמצאו בחנויות אונליין של חברות הסלולר: סלקום שופ, פלאפון או פרטנר. המחירים שם פחות או יותר זהים ואף מומלץ לבצע בדיקת השוואה זריזה בינהן. 

תנאי התשלום נוחים, חנויות האונליין מציעות פריסת תשלומים נוחה, עד 12 תשלומים ללא ריבית, בתשלום בכרטיס אשראי. 

הנוחות לקבל את המכשיר עם שילוח מהיר עד הבית תוך 2 ימי עסקים הוא פיתרון טוב ומומלץ. חשוב לציין שהחברות האילו מציעות גם אחריות של היבואן הרשמי למשך 12 חודשים.

3. אביזרים משלימים לאייפון

המוכר או החנות ממנה תרכשו את מכשיר האייפון ינסו להציע לכם אביזרים משלימים כגון: מגן מסך קדמי לאייפון, כיסויי הגנה אחורי עבור אייפון, אבל החשוב הוא שלא צריך לקבל את ההצעות האילו בכל מחיר.

לפעמים תכנון מוקדם הוא עדיף, הידיעה שאנחנו רוכשים מכשיר חדש בעוד שבועיים.

ביצוע של הזמנה מוקדמת באתר מכירות אונליין, EBAY, חנויות E-COMMERCE שפזורות ברשת, הן זולות יותר משמעותית מחנויות פיזיות.


4. למכשיר האייפון הישן שלכם יש ערך

לפעמים שמירת חפצים ישנים, או אגרנות, היא תופעה לא בהכרח שמעידה על התנהלות כלכלית נכונה. המכשיר הנוכחי שלכם יכול להיות שווה ביד שניה בין 700 ל-2,300 ש"ח, וזה בהחלט יכול לעזור לכם לממן את רכישת המכשיר החדש.

בעת פרסום המכשיר למכירה באתר 'יד2', או 'פשפשוק-סלולר' בפייסבוק, חשוב לאפס את המכשיר, למחוק את הנתונים לאחר שווידאנו שגיבינו את כל המכשיר בחשבון ה- iCloud.

חשוב גם לנתק את הקישור בין חשבון APPLE ID לבין המכשיר על מנת למנוע נעילה שלו וגם כדי שרוכש המכשיר יוכל לצמד את החשבון שלו.

5. פתיחת הקופסא של האייפון

זהו הגעתם לרגע המרגש, אני מציע לכם לשטוף ידיים, לעבוד על שולחן נקי, לפתוח את הקופסא ולהסיר את הניילונים מהמכשיר בעדינות. לא לשכוח, שחיפזון יכול להוביל לחוסר תשומת לב רגעית שבו המכשיר יכול להשמט על הקרקע.

כדי למנוע מקרה של פגיעה במכשיר, מומלץ במעמד הזה להתקין כיסוי אחורי ומגן מסך, כדי להגן על המכשיר מפני נפילות, שריטות, אבק או מים.

ונדרשת סבלנות, למה? יש לכם לפחות עוד שעה וחצי שבהן המכשיר צריך לעדכן קושחה, לשחזר נתונים ואפליקציות מחשבון ה-APPLE ID שלכם, ועד למצב שתוכלו להתחיל להשתמש באייפון החדש שלכם.

תתחדשו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה